Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Κατερίνα - Η μαζόχα του γνωστού

Ερωτικές Ιστορίες - Είχε ρίξει κάτι υπονοούμενα κατά καιρούς. Ήταν η φίλη ενός γνωστού μου. Μου άρεσε αλλά την απέφευγα. Πρώτον γιατί τραβιόμουν με άλλες και δεύτερον γιατί όταν τύχαινε να βγούμε ήμασταν πολλοί.
Ο γνωστός μου είχε μπλέξει με κάτι θρησκευόμενους για ένα διάστημα κι έτσι την πήρα τηλέφωνο να ρωτήσει αν στέκει στα καλά του.

Αφού με διαβεβαίωσε ότι όλα είναι εντάξει μου είπε ότι με είδε στον ύπνο της να την γαμάω, ότι κάναμε έρωτα είπε επακριβώς. Την ρώτησα αν της άρεσε και μου είπε ναι. Δεν ήθελε πολύ και φτάσαμε στο τηλεφωνικό σεξ όμως εγώ δεν ήθελα να την χύσω έτσι, ήθελα να την γαμήσω άγρια ώστε να μην με ξεχάσει ποτέ, για αυτό και ανέβηκα στο Γαλάτσι. Ήταν 25 χρονών, ψηλή, σγουρομάλλα. Άνοιξε η πόρτα και χίμηξε πάνω μου. Την έσπρωξα και της είπα ότι θα παίξουμε όπως θέλω εγώ. Φόραγε ότι της είχα ζητήσει στο τηλέφωνο, κοντή μαύρη φούστα, γόβες κι ένα ασπρο πουκαμισο με σηκωμενο γιακα. Την έβαλα να ξαπλώσει μπρούμυτα με τα ρούχα κι άρχισα να την χαϊδεύω στις γάμπες αργά. Τις έβγαλα τις γόβες και της έγλυψα τα δάχτυλα των ποδιών ένα-ένα, ύστερα η γλώσσα μου ανέβηκε στα μπούτια της κι εκεί σταμάτησα, της σήκωσα την φούστα στην μέση κι έγλυψα λίγο το κυλοττάκι της και της το έσκισα απότομα.

Μάλαζα τα κωλομέρια της χωρίς να βιάζομαι κι άρχισα να τα γλύφω, μετά τα άνοιξα απότομα με τα χέρια κι άρχισα να της γλύφω την κωλοτρυπίδα. Εκεί κατάλαβα ότι κόμπλαρε και την ρώτησα. Μου είπε δεν μου το έχουν ξανακάνει. Συνέχισα κι εκείνη στριφογυρνούσε και με παρακαλούσε να χώσω το χέρι μου από κάτω και να της βάλω δάχτυλο στο μουνί. Γελούσα σαδιστικά… «πουτάνα θα σε κάνω να χύνεις μέχρι το πρωί». Της έχωσα το δάχτυλο ενώ συνέχισα να της γλύφω την κωλοτρυπίδα.

Τι είσαι; Η μεγαλύτερη πουτάνα του κόσμου. Πες μου τις φαντασιώσεις σου γαμημένη, μου αρέσει να με λες γαμημένη, πες μου. Ήθελε να την γαμήσει ένας πρώην καθηγητής της, ήθελε λεσβιακό με μια φίλη της για μια φορά - και καλά- ήθελε να την “βιάσω” σε ασανσέρ. Ότι πεις ξεσκισμένη αλλά προηγούμαι εγώ.

Την γύρισα και της έγλυψα το μουνί, αργά, κυκλικά, απαλά, όπως τους αρέσει συγχρόνως έπαιζα με την κωλοτρυπίδα της, μέχρι τα μπούτια της έτρεχαν τα υγρά. Εκεί που την έγλυφα με μια γρήγορη κίνηση της έβαλα τον πούτσο μου στο μουνί. Βόγκηξε σαν δαιμονισμένη. Της σήκωσα τα πόδια και της τα ανέβασα στους ώμους και την κάρφωνα δυνατά. Της άρεσε να της λέω βαθιά κι εγώ το έκανα. Της έδωσα και κάτι σιγανά χαστούκια για να δω πως θα αντιδράσει. Δεν είχε πρόβλημα, είχε κι αυτή κρυφομαζοχισμό.

Την ξαναγύρισα και της τον έχωσα πισωκολλητά. Προσπαθούσε να μου χαϊδέψει τα αρχίδια μα τα χέρια της έτρεμαν. Δεν φοράω καπότες κι αναγκάζομαι να τραβιέμαι. Πριν χύσω έφερα στο μυαλό μου μια άγνωστη που είχαμε χαμουρευτεί στο σινεμά δίπλα από τον δικό της. Κι έτσι την έχυσα στα κωλομέρια ενώ το μουνί της κυριολεκτικά σφάδαζε από καύλα.

Της είπα να μην πλυθεί. Μια πίπα μετά από γαμήσι είναι απόλαυση. Ειδικά από μια ξεφτιλισμένη γκόμενα σαν την Κατερίνα που την έχω ακόμα για έρμαιο και την γαμάω αραιά στο φιλικό. Της είπα να φτιάξει έναν καφέ και να έρθει στο κρεβάτι, άναψα τσιγάρο και της έδειξα τον πούτσο μου με το βλέμμα. Τον πήρε στα χέρια, τον έκανε και πάλι σκληρό κι άρχισε να τον ρουφάει μπορώ να πω ικανοποιητικά. Ενώ τον έπαιρνε τσιμπούκι εγώ της έλεγα για τις φαντασιώσεις της. Αυτό την τρέλανε και η πίπα από ικανοποιητική έγινε εξωφρενική.
Ξάπλωσε δίπλα μου και με αγκάλιασε. Σκεφτόμουν την Ράνια που τότε ήθελα τόσο πολύ να την γαμήσω και την είχα σχεδόν έτοιμη. Με το που σκέφτηκα την Ράνια μου ξανασηκώθηκε την έβαλα να ανοίξει την ντουλάπα της και να διαλέξει ένα φτηνό φόρεμα που να σκίζεται εύκολα. Διάλεξε ένα κόκκινο. Μετά της είπα να υποκριθεί ότι κάνει δουλειές στο σπίτι, να σκύβει, να περπατάει κι εγώ να είμαι κρυμμένος στην κουζίνα. Το παιχνίδι που είχε φαντασίωση, με το ζόρι από άγνωστο.

Όταν φτιάχτηκα καλά της όρμησα από πίσω. Προσποιήθηκε πως αντιστάθηκε μα την ακινητοποίησα εύκολα. Της τον έβαλα με την μία και την έβριζα. Ήταν της δραματικής σχολής, φώναζε βοήθεια πολύ πειστικά.

Έχυσα γρήγορα και την είπα Ράνια. Ούτε που το άκουσε. Την Κατερίνα παρότι παντρεύτηκε την γαμάω ακόμα στο αραιό. Με την Ράνια προχωρήσαμε αλλά την παράτησα γιατί αποδείχθηκε ανοργασμική και κομπλεξική. Τελικά η Κατερίνα αποδείχθηκε πολύ καλύτερη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: